1. Cat
  2. Esp

Mètode Interpretatiu

A l'eab treballem amb un mètode interpretatiu propi.

Partim de dues bases: l'Art i la Persona.

Creiem que els estudis d'interpretació, com a estudis artístics, no poden ser en absolut matemàtics. A l'eab podríem seguir els mètodes Stanislavky, Grotowski, Lecoq, Strasberg o qualsevol altre, peró no ho fem. No ens quedem amb un sol mètode o disciplina perquè així ho dicta la moda o perquè és una de tantes tendències passatgeres. La nostra filosofia, avalada pels bons resultats obtinguts des de fa 45 anys, sempre ha estat la mateixa: beure una mica de cada font, deixant que cada professor introdueixi la seva pròpia experiència i facilitant que l'alumne desenvolupi la seva pròpia imaginació i personalitat artística.

Per altra banda a l'eab volem que l'alumne no sigui un alumne més. Els nostres alumnes s'han de sentir a l'escola com a casa, amb un tracte amable, alegre, familiar però al mateix temps, disciplinat. Tenim clar que els nostres alumnes són, per damunt de tot, persones que lluiten per un ideal i que ens mereixen tot el nostre respecte.

En els estudis de l'eab els alumnes, tots junts, viuen experiències que fan que el bon ambient i l'amistat siguin presents en tot moment i, fin i tot, fora de l'escola. Comparteixen aula alumnes d'edats i condicions ben diferents però tots acaben pujant a l'escenari amb la mateixa il.lusió i preparació.

t'agrada el que veus?
..........................................................

i si a més el que desitges és pujar a un escenari de veritat i gaudir del teatre, escriu-nos un mail i et donarem una cita per veure'ns.

posa't en contacte

info@escoladactors.com